mandag 12. mai 2008

Tannhjul







7 kommentarer:

Anonym sa...

Gledesspreder! Takk.

Titta

Anonym sa...

Å det var vakkert! To tannhjul som går i hverandre..helt like nesten, og vakre.

Åssen kamera bruker du Sander?

Anders sa...

Titta: Det kunne vært en alternativ tittel, jeg ser for meg at blomsterkronene starter å spinne, og kronbladene spruter i alle retninger.

Tornerose: Problemet med løvetann kan neppe være at den er stygg. Takk skal du ha :-) Jeg har en tendens til å se mye ned, og da oppdager man slike ting.
For det meste bruker jeg et Canon 40D.

Anonym sa...

Jeg er nå glad de står stille - festfyrverkerier kan lett forveksles med moderne granateksplosjoner...

Titta :-))

Anders sa...

He he

Anonym sa...

Synd man ikke kan gi tommler her som VG Bloggrn, men du får en tommel av meg alikevel :O)

Anders sa...

Hyggelig med tommel, lord!
Det går sikkert an å lage en link til bloggrevyen eller noe, så der enklere for å stemme der :-)