søndag 13. september 2009

Slåpelikør V

7 kommentarer:

Buster N sa...

Mmmmm.

Det er nesten så man kan se litt av hvert. Det første som slo meg var globus.

Anyway. Når skal det smakes?

Charlotte sa...

Utrolig at det kan være så mye detaljer på en sånn liten rund ting. Hørtes deilig ut, men tar det ikke fryktelig lang tid å lage?

Anders sa...

Buster: Det aller første som slo meg, var faktisk måne. Men trekanter og rundinger, aj aj.

Dramalama: Tålmodighet... Det tar 7 uker å trekke ut saften med sprit, og mange måneder å la den utvikle seg med sukker. Men nå har jeg jo allerede ventet nesten et halvt år på bærene, så det skal nok gå.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Vakkert bilde Sander!

Astri Ulland sa...

Blått en dag, ett øyeblikk om gangen...

Håper du kan dra nytelsen av produktet ut i langdrag, også :-)

Lekker og leken lek med de runde, små blå!

Buster N sa...

...og der dro Titta et ordspill jeg ikke har sett før. :-)

Spørsmålet var når vi skal smake?

Anders sa...

Rune: Takker og bukker!

Titta: Så rart å høre den på norsk. Nytelsen foregår i små porsjoner et øyeblikk om gangen :-) Selv avholdsfolk får seg en dråpe.

Buster: Du skal få et glass tartar, men det er en del kjemi som skal på plass. Blant annet hadde jeg tenkt å kjøpe sprit på mandag som var. Urutinert.