søndag 19. april 2009

Vannrett X


7 kommentarer:

Mytteristen sa...

Lekkert :)

Dagrun sa...

Så enkelt, og så vakkert og dust og rett og slett flott!

Astri Ulland sa...

Mmm...

aso sa...

Det var noen utrolig lekre farger! Ser ut som Buster og du har vært ute på fotoraid sammen. :-)

Anders sa...

Mytterist: Det er fint med noe langt borte å hvile øynene på.

Dagrun: Jeg har sett på denne stemningen en stund...

Titta: :-)

Anne-Sophie: Det stemmer at Buster og jeg har vært ute, kan du se hvilke av våre bilder som er detaljer fra samme bygning? Her har jeg imidlertid reist over fjorden igjen. Det fine med østhimmelen etter solnedgang er fraværet av oransje.

beamer sa...

Nydelig.

Veldig bra at du fikk med og beholt krusningen i forkant av bildet. Jeg har sett/kommentert det før i bildene dine, men igjen ser jeg dette med å strekke seg etter noe langt borte samtidig som at man husker på å det man har rett foran seg også. Bildene dine er poesi for meg.

Anders sa...

Beamer: Jeg sto en stund og ventet på akkurat den rette krusningen.