fredag 2. mai 2008

Bryggeblues


5 kommentarer:

Anonym sa...

Beautifull!! Varkre farger og lengten etter sommer..
Og ikke minst en tittel som passet, gir gode assosiasjoner til deilige dager nede ved fjorden :D

Corvus sa...

Åhh, som jeg gleder meg til varme sommerdager! Kjempefint bilde! :o)

Anders sa...

Mange takk, det har blitt litt sommeraktig allerede!

tornerose: Forløperen til denne bloggen var en føljetong med sammensatte ord, så fant jeg ut at de var mer forståelige med et bilde til....

corvus: Velkommen inn!

Anonym sa...

Aha, hadde du det ja.. Lurt, for det utfyller hverandre så fint, og gir større stemning og en bedre kunstnerisk opplevelse synes jeg :D

Tatt bilder imange år?

Anders sa...

Det er et eller annet med kombinasjonen, ja. Takk for at du nevner uttrykket "Kunstnerisk opplevelse" her i min ringe blogg. Det er alt for meget ;-)

Tatt bilder har jeg vel strengt tatt gjort i ca 20 år, men det har ikke vært en hobby i mer enn 3-4. Hva med deg?