tirsdag 1. april 2008

Brygge med blender 22


10 kommentarer:

Buster N sa...

Når det gjelder brygger, er det blender 11 som gjelder.

:-)

Anonym sa...

Godt valg og god storytelling effekt med blender 22 synes jeg! :D

Anders sa...

buster: "When in trouble, double"

randi: Etter at du sa det, så jeg nye mulgheter for tolkning. Takk!

Anonym sa...

Og jeg føler meg litt dum som bare syns dette bildet er alldeles nydelig!

Titta

Anders sa...

Det var litt mye internt her, Titta, men du har kanskje hørt om "catch 22" ?

Det var veldig fint å høre hva du syntes om bildet :-)

Anonym sa...

Ja,det har jeg, og det får de små grå til å vibrere!

Titta

Anonym sa...

Bevisst valg med blender 22? For den slørete looken/ dybdeskarphet, eller ble det til med ren tilfeldighet? Et vakkert bilde synes jeg.. behagelig.. rolig.. Får lyst å være der liksom..
Fokuset ligger ikke på begynnelsen av bryggen, er litt usikker på om det skulle det kanskje vært der fremfor på de tingene i vannet, men uansett liker bildet kjempe godt :)

Anders sa...

Takk for det, tornerose!
Blender 22 for å få lang nok lukkertid (6 sekunder) til å sløre vannet, men også for dypdeskarphet. Fokuspunktet er ytterkanten av brygga. For meg var det viktig å ha vraket sylskarpt :-)

Anonym sa...

Takk for svar :) Jeg tenkte litt på det etter jeg hadde spurt i grunn at du mest sannsynlig måtte kjøre blender 22 siden det var på dagtid og ellers ikke er så lett å få til lang lukkertid for den slørete looken :) Og da stemte det med hvordan du tenkte :)

Uff, følte jeg kritiserte bildet igår jeg, var ikke det som var tanken i grunn, siden bildet er kjempe lekkert :)

Ellers skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal vite når det er svart på kommentarer når jeg har wordpress og du blogspot? Har prøvd å abbonnere på feeden, men kommentaren kom ikke fram. Hmm.. Men "good for you", du får mange klikk på siden din (fra meg)når jeg leter rundt her på siden etter steder jeg kommenterte og ikke ;)

Anders sa...

Det er helt i orden med kritikken, men takk for omtanken. Du er et varmt menneske og har et bevisst forhold til det du driver med, enten det er foto, blogging eller viktige mål i livet.

Vanligvis legger jeg ut bilder jeg ønsker kritikk av på foto.no under virkelig navn ;-)

Du kan skaffe deg en blogger-identitet og logge på med den for å få oppfølgingskommentarer på epost, men jeg vet ikke om du da kan linke til wordpress-bloggen din samtidig :-)