torsdag 20. mars 2008

Ikke sommerfugl


5 kommentarer:

Astri Ulland sa...

Hvis jeg tror jeg vet hva det er når det ikke er sommerfugl, vil du helst at jeg ikke skal legge fram hva jeg tror (etter å ha bedt datteren min om hjelp til å få det som skjermet for innsikt til å falle fra mine øyne...)?

Anders sa...

He he jeg vil selvsagt vite både hva du og datteren din tror det ER, i tillegg til hva dere SER. Hva det var som skjermet for innsikt er jeg mer usikker på om jeg vil vite, medmindre det er det du ser...

Astri Ulland sa...

Jeg ser en vakker sommerfugl som kaster skygge i sanden - et litt underlig sted for en sommerfugl, men blendet av glitrende farger og stas, svelger jeg godbiten raskt og ureflektert. Til tittelen din forteller meg at jeg ikke har sett en sommerfugl...

Du kjenner vel uttrykket "et skjell faller fra mine øyne" - eller noe lignende.

Som svar på min mail med bønn om hjelp til å se, svarte min datter: 'Æg gjette på skjell :)'

Anonym sa...

Fine farger.
Et flott bilde Sander :O)

Anders sa...

titta: Det er skjell, og tittelen refererer til et tidligere bilde som Buster laget :-)

lordofwar: Hvis man ser slike farger, så kan man ikke la være ;-)