fredag 8. februar 2008

Hjertekrampe


7 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk ! For ett blikk for vakre detaljer og snerte beskrivelser du har.

Anonym sa...

Den anonyme kommentaren er fra Irma :-)

Anders sa...

Tusen takk, irma! Du også ser detaljene ;)

Anonym sa...

Veldig lekkert! Synes fargene går veldig godt til hverandre, alt er så avstemt.

Enig med Irma i at det er en veldig elegant tittel også...

T :-)

Anders sa...

Takk for gode ord og vurdering, T!

Astri Ulland sa...

Svippet innom fra Randi for å se hvem denne Sander var for en, og ble helt fortrylt. Tenkte å legge inn hilsen på det siste bildet, men ble hektet på hjertekrampen, her.

Du er jo en poet av format i tillegg til et utsøkt blikk for motiv som altså har påført meg hjertebank og holdt meg borte fra kveldens leseøkt.

Et godt bytte - takk skal du ha.

Nå skal jeg reise oppover igjen til det røde huset, og så kommer jeg til å følge med her, fremover. Antakeligvis helst i taushet - nå har jeg skravlet nok, og estetiske analysander har du nok av - de har til og med fagkunnskap, de! Jeg bare nyter.

Anders sa...

Det var litt av en hengivenhet, titta. Takk for så mange fine ord! Og du må gjerne skravle igjen :-)