søndag 25. januar 2009

Snøballer

16 kommentarer:

Ivar sa...

Dette var jo morsom tittel og bilde, flott lys og skygge. Er det to busker?

Sander sa...

Ivar, det ER to baller, rundballer, også kjent som traktoregg ;-)

Anne-Sophie sa...

Nå måtte jeg le!

Rune sa...

Stilig bilde Sander :o) Behagelig lys i bildet.

Thomas Karlsen sa...

Artig bilde :)
Fint komponert.

Sander sa...

Anne-Sophie: Le, for et langt liv!

Rune: Lyset var det jeg så først her :-)

Thomas: Takk skal du ha, og velkommen!

Bharfot sa...

Jeg kunne bannet på at det var snømannens rompe…

Anonym sa...

Enig, Bharfot - og i marmor!

Sander sa...

Rompeballer, da eller. Kanskje det var snømannen fra Sodoma som så seg tilbake og ble marmor.

Titta sa...

Eller professor Drøvels?

Sander sa...

Alltid lurt på hvor det ble av professoren. Han må ha lagt (på) seg.

Anonym sa...

Heisan! Da jeg jaktet på Drøvel (og hans hemmelighet) fant jeg en versjon av 'snøballene' - i granitt (tror jeg):

http://overflate.blogspot.com/2008/03/kurver.html

Titta

Sander sa...

Ugh. Jeg er helt sikker på at det var fru Drøvel.

Titta sa...

-som var hemmeligheten?

Sander sa...

Oh my. Hvis hun var hemmeligheten må hele mesterverket fra KLM fortolkes på nytt.

Titta sa...

Oops. Det er nok kjekkere å fortsette å ruge på den hemmeligheten!