søndag 2. november 2008

Tiden står

6 kommentarer:

Corvus sa...

For et nydelig bilde!! Dette likte jeg virkelig godt! :o)

Ivar sa...

Veldig flott bilde, virkelig likte dof her. Flott.

Anne-Sophie sa...

Minner meg om noe jeg er veldig glad i. Sjokolade.
Stilig!

Geir sa...

Jeg ser for meg den kinesiske keiseren få en slik flis inn i foten sin mens han rusler rundt pagodaen sin og kikker ut på det stille vannet der nattergalen galer - og keiserlig vræl bryter ut i morgengryet. Bare vent, så vil du både se keiseren sette ned foten og også høre vrælet hans.

Ståle sa...

Utrolig delikat bruk av dybdeskarphet og detaljene i denne litt slitte veggen - eller hvor det nå måtte være. Et bilde jeg har kikket på flere ganger, og som jeg ikke blir lei av. Nydelig og spesielt!

Sander sa...

corvus: Så bra, jeg merker meg det, takk!

ivar: Takk, dof'en er fin å ty til :)

anne-sophie: Nå fikk jeg lyst til å ta bilder av sjokolade igjen. Takk for ideen ;)

geir: Kanskje dette er begynnelsen på eventyret om Keiserens Nye Sko? Takk for en livlig assosiasjon!

ståle: Veldig hyggelig med seere som vender tilbake!